وبلاگ

درب‌های ورودی آلومینیومی یا چوبی

درب‌های ورودی آلومینیومی
درب‌های ورودی آلومینیومی یا چوبی؟ انتخاب شما کدام است؟ درب ورودی یکی از مهم‌ترین عناصر یک خانه است که حال و هوای کل طراحی داخلی را تعیین می‌کند. بنابراین انتخاب درب ورودی مناسب تصمیمی نیست که بتوان به راحتی از کنارش گذشت!
این درب‌های ورودی، رایج‌ترین گزینه‌ها در سراسر دنیا هستند. اگرچه هر دو آن‌ها مزایا و معایبی دارند، اما از نظر ما برنده‌ این رقابت کاملاً مشخص است. با مطالعه‌ بیشتر در این متن، می‌توانید دریابید که درب ورودی آلومینیومی در مقایسه با درب کلاسیک چوبی چگونه عمل می‌کند.

مقایسه درب‌های ورودی آلومینیومی و چوبی

نگهداری

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام انتخاب درب ورودی باید در نظر بگیرید، میزان زمان و هزینه‌ای است که باید برای نگهداری آن صرف کنید!
درب‌های ورودی آلومینیومی به لطف طراحی مستحکم خود، به نگهداری کم یا تقریباً بدون نیاز به نگهداری احتیاج دارند. دوام آلومینیوم به این معنی است که می‌توانید از یک راه‌حل بادوام در طول سال‌ها بهره‌مند شوید که پوسیده نمی‌شود، لایه لایه نمی‌شود، تاب برنمی‌دارد و خم نمی‌شود.
از طرف دیگر، درب‌های ورودی چوبی برای افزایش طول عمر چوب، نیاز به مراقبت دقیق دارند. برای حفظ رنگ و لعاب اصلی مواد طبیعی، باید به طور مرتب آن‌ها را رنگ‌آمیزی یا مجدداً وارنیش زد.
درب‌های ورودی آلومینیومی، راه‌حلی بی‌دردسر هستند که در زمینه‌ی نگهداری، برتری قابل توجهی دارند!

زیبایی

درب‌های ورودی چوبی به خاطر سبک کلاسیک و سنتی‌شان شناخته می‌شوند که عنصری جذاب به خانه می‌افزاید. اما اگر به دنبال نمای مدرن و شیک هستید، درب‌های ورودی آلومینیومی یک انتخاب ضروری هستند.
درب ورودی آلومینیومی  بر خلاف درب‌های چوبی، رنگ‌پریده، زنگ‌زده یا پوسته نمی‌شوند. بعلاوه، می‌توانید رنگ‌های پودری طرح چوب را نیز انتخاب کنید که حس کلاسیک را بدون نیاز به همه‌ آن نگهداری به ارمغان می‌آورد!
این درب‌ها در طیف وسیعی از چیدمان‌های تک‌لنگه و دولنگه موجود هستند و می‌توانند حیاط جلویی شما را به سرعت به یک ورودی باشکوه تبدیل کنند که حسادت تمام همسایه‌هایتان را برانگیزد.
بهتر از آن، طراحی درب ورودی را می‌توان با افزودن پنل‌های شیشه‌ای که نور طبیعی را به ورودی شما سرازیر می‌کنند، حتی بیشتر ارتقا داد. با انتخاب از مجموعه‌ گسترده‌ی یراق‌آلات، می‌توانید درب ورودی را مطابق سلیقه‌ خود سفارشی‌سازی کنید!

دوام

درب‌های آلومینیومی و چوبی هر دو در صورت نصب و نگهداری صحیح، ماندگار هستند. با این حال، آلومینیوم در برابر عوامل محیطی – باران، آفتاب و حتی توفان – مقاومت بهتری دارد.

هزینه

هنگام تعیین بودجه برای ساخت و ساز یا بازسازی جدید، انتخاب درب اغلب می‌تواند مانع ایجاد کند. از آنجایی که درب‌های ورودی آلومینیومی نسبت به درب‌های چوبی از نظر نگهداری بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند، قطعا ارزش سرمایه‌گذاری را دارند!

انتخاب نهایی ما: درب‌های ورودی آلومینیومی!

در حالیکه هر دو درب آلومینیومی و چوبی مزایای خاص خود را دارند، به دلیل دوام بالا، نگهداری کم و زیبایی مدرن، شاهد استقبال روزافزون مشتریان از درب ورودی آلومینیومی هستیم.

تهران شیشه، به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ انواع درب و پنجره، با سابقه‌ای درخشان در ارائه راهکارهای مدرن و باکیفیت، به شما در انتخاب بهترین درب ورودی برای منزلتان یاری می‌رساند.