وبلاگ

انتخاب شیشه درب و پنجره

درب و پنجره
انتخاب تم رنگی برای خانه شما یکی از هیجان‌انگیزترین تصمیماتی است که در طول فرآیند ساخت یا بازسازی می‌گیرید. اما همچنین می‌تواند یکی از استرس‌زا‌ترین موارد باشد!  انتخاب رنگ مناسب برای درب و پنجره شما در نهایت می‌تواند طراحی خانه شما را زیبا یا خراب کند.
این مهم نیست که آیا به دنبال نمای هماهنگ یا یک عنصر برجسته هستید؟ در این تصمیم‌گیری فراتر از انتخاب رنگ قاب‌ها، شما همچنین باید به شیشه و یراق‌آلات خود توجه کنید.

قاب‌های درب و پنجره

انتخاب رنگ‌های مناسب برای قاب‌های درب و پنجره شما ممکن است به سادگی که فکر می‌کنید نباشد. و این یک انتخاب مهم است!
ممکن است رنگ‌هایی را برای قاب انتخاب کنید که به طور یکپارچه با دیوارهای خارجی و داخلی خانه شما ترکیب شوند. یا شاید به دنبال ادغام کمی از شخصیت خود با یک رنگ تاکیدی باشید.
قاب‌های درب و پنجره آلومینیومی در طیف وسیعی از رنگ‌ها از جمله نقره‌ای، بژ، سفید، کرم و مشکی مات عرضه می‌شود. ترکیب کنید، مطابقت دهید، هماهنگ کنید یا متضاد کنید. انتخاب با شماست!
تیم متخصصان ما در تهران شیشه، دانش و تجربه لازم را برای کمک به شما در انتخاب رنگ سفارشی ایده‌آلتان دارند. ما با دقت به نیازها و خواسته‌های شما گوش می‌دهیم و با در نظر گرفتن تمام جوانب، بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

رنگ شیشه

هنگامی که صحبت از انتخاب رنگ شیشه می‌شود، تصمیم فراتر از مطابقت یا تضاد با قاب درب شما است، بلکه در مورد تعیین کل فضای خانه شما است.
به این نکته توجه کنید: می‌خواهید شیشه درب و پنجره شما چه کاری را انجام دهد؟ آیا به دنبال منظره‌ای کاملاً واضح، نور طبیعی ملایم یا حریم خصوصی کامل هستید؟
احتمالاً پاسخ به این سؤال در اتاق‌های مختلف متفاوت خواهد بود. با این حال، هر پاسخی که باشد، بر انتخاب شیشه رنگی شما تأثیر خواهد گذاشت.
ما دوست داریم شیشه‌های رنگی ارائه شده در تهران شیشه را به عنوان یک طیف تصور کنیم. اگر به دنبال پخش نور ورودی به خانه خود هستید، لمینت‌های نیمه شفاف سفید یک گزینه عالی هستند، به خصوص اگر به دنبال حریم خصوصی بیشتری در حمام و اتاق خواب خود هستید.
به طور مشابه، شیشه‌های طرح‌دار مات می‌توانند نور ورودی را نرم کرده و حریم خصوصی را فراهم کنند. این نوع شیشه‌ها با ظاهری زیبا و ملایم، در عین حال کاربردی، تنوع طرح و رنگ بالایی دارند و به راحتی با هر دکوراسیونی در هر قسمت از خانه شما هماهنگ می‌شوند.
در انتهای دیگر طیف شیشه، شیشه فوق‌العاده شفاف قرار دارد که هرگونه رنگ سبز را از بین می‌برد و نمایی را ارائه می‌دهد که رنگ‌های واقعی را در داخل و خارج منعکس می‌کند. این انتخاب برای آشپزخانه‌های با پلان باز، اتاق‌های نشیمن بزرگ و فضاهای داخلی و خارجی ایده‌آل است.
می‌خواهید انتخاب کنید؟ شیشه‌های رنگی یا دودی، که جایی در طیف بین شیشه شفاف و سفید نیمه شفاف یا اسیدشویی قرار دارند. با انتخاب چندین سایه، از جمله خاکستری، خاکستری تیره، آبی و سبز، می‌توانید گزینه‌ای را انتخاب کنید که بهترین مکمل خانه شما باشد.

یراق درب و پنجره

تاثیر یراق‌آلات درب و پنجره بر زیبایی خانه خود را دست کم نگیرید! این یک ویژگی ظریف است که به راحتی قابل چشم پوشی است، اما در آن جزئیات نهایی مهم، قدرت زیادی دارد.
به غیر از پنجره‌های ثابت (که قابل باز شدن نیستند)، تمام پنجره‌ها و درب‌ها دارای یراقی هستند که برای راه اندازی آن‌ها استفاده می‌شود.
در تهران شیشه، یراق پنجره در رنگ‌های سفید، مشکی و نقره‌ای موجود است. این محدوده شامل هر دو رنگ مشکی مات و براق است. رنگی چشمگیر که اغلب به عنوان یک ویژگی برجسته در خانه‌های مدرن انتخاب می‌شود.
به طور مشابه، یراق درب ما در رنگ‌های سفید، مشکی و نقره‌ای و همچنین استیل ضد زنگ برای طرح‌های منتخب موجود است. این آخرین گزینه می‌تواند با چندین زیبایی شناسی، از جمله صنعتی و طبیعی، ترکیب شود.
بنابراین، هنگام تنظیم دقیق جزئیات خانه خود، به خاطر داشته باشید که انتخاب رنگ یراق مناسب برای ایجاد هماهنگی در سبک شما کلیدی است!

رنگ‌های ایده آل برای درب و پنجره‌های شما

ما در تهران شیشه می‌دانیم که طرح رنگ هر خانه‌ای باید به طور منحصر به فرد با ترجیحات و انتخاب‌های صاحب آن مطابقت داشته باشد.
ما همچنین بر این باوریم که پنجره‌ها و درب‌های شما باید در دستیابی به طرح‌های رنگی مورد نظر شما نقش داشته باشند.
به همین دلیل است که ما چنین طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را برای درب و پنجره ارائه می‌دهیم. بنابراین می‌توانید گزینه‌های ایده آل را برای خانه خود انتخاب کنید.
تهران شیشه به‌عنوان یکی از بزرگترین مراکز عرضه شیشه در ایران، طیف گسترده ای از شیشه ها را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت یا فروشگاه‌های تهران شیشه، از انواع محصولات این شرکت دیدن کرده و شیشه مورد نظر خود را انتخاب کنید.