وبلاگ

آیا در و پنجره‌های دوجداره ارزشش را دارند؟

در و پنجره‌های دوجداره

آیا در و پنجره‌های دوجداره ارزشش را دارند؟ همه ما دوست داریم خانه‌مان جای آرامی باشد. اما با سروصدای ترافیک، پارس سگ‌ها و همسایه‌های پر سر و صدا، رسیدن به آرامش کار ساده‌ای نیست!

بسیاری از افراد نمی‌دانند، اما راز داشتن یک زندگی شهری آرام در واقع به انتخاب پنجره و در بستگی دارد. چه در یک خیابان اصلی پر رفت و آمد زندگی کنید، یا یک مجتمع مسکونی پر تراکم، در و پنجره‌های دوجداره یک عنصر ضروری هستند.

در واقع، بسیاری از خانه‌های نوساز برای دریافت گواهی پایان کار ملزم به دستیابی به رتبه آکوستیک خاصی هستند. بنابراین، اگر خانه‌ای جدید می‌سازید، محافظت در برابر صدا باید در اولویت فهرست شما باشد.

خوشبختانه، در شرکت تهران شیشه، ما دارای تکنولوژی و تخصص لازم برای کمک به شما برای دستیابی به بهترین نتایج هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شیشه‌های دوجداره، ادامه مطلب را بخوانید.

قدرت در و پنجره‌های دوجداره

کل ساختار خانه، از جمله دیوارها، سقف، پنجره‌ها و درها، با هم کار می‌کنند تا سر و صدای ناخواسته را بیرون نگه دارند. در و پنجره‌های دوجداره، اگرچه ضعیف‌ترین عنصر در بین این موارد هستند، اما نقش مهمی در عایق‌بندی خانه شما ایفا می‌کنند. و اساساً توانایی آن را در مبارزه با آلودگی صوتی تعیین می‌کنند.

عملکرد این در و پنجره‌ با شاخصی به نام RW (شاخص عایق صدا ) سنجیده می‌شود. این شاخص در سراسر جهان به عنوان استانداردی برای اندازه‌گیری میزان مسدود شدن صدا توسط پنجره یا در استفاده می‌شود. هرچه امتیاز بالاتر باشد، عملکرد بهتر است.

با این حال، توجه داشته باشید که رتبه‌بندی RW فقط برای شیشه، منطبق با استاندارد نیست. برای رعایت استانداردهای آکوستیک، به رتبه‌بندی RW کل در و پنجره‌ نیاز است.

درها و پنجره‌های دوجدارهراهنمای داشتن خانه‌ای آرام

حفظ آرامش در خانه کار ساده‌ای نیست! توجه به عایق صوتی مهم است و در حالت ایده‌آل، باید در مرحله طراحی به طور مفصل به آن پرداخته شود.

در مورد در و پنجره‌هایتان، برخی از نکات طراحی که باید به آن‌ها توجه کنید عبارتند از:

نکات طراحی در و پنجره‌

موقعیت‌یابی استراتژیک

هرگز قدرت موقعیت‌یابی را دست کم نگیرید. محل قرارگیری پنجره‌ها و درهای شما در خانه تأثیر قابل توجهی بر توانایی آن‌ها در مسدود کردن صدا دارد. بر این اساس برنامه‌ریزی کنید.

درزبندی

با انتخاب محصولاتی با درزگیرهای باکیفیت، سطح محافظت خانه خود را در برابر آلودگی صوتی افزایش دهید. صدا به راحتی می‌تواند از طریق شکاف‌های بین شیشه و قاب وارد پنجره‌ها و درها شود. بنابراین با درزگیرهای باکیفیت در دره و پنجره‌های دوجداره، این مشکل را حل کنید.

ترکیب محصولات

انواع مختلف پنجره و در از نظر آکوستیک عملکرد بهتری نسبت به سایرین دارند. بنابراین از این فرصت برای ترکیب و مطابقت انتخاب‌های خود برای بهبود عملکرد آکوستیک و زیبایی استفاده کنید!

برای بهترین نتایج آکوستیک، ترکیبی از پنجره‌های ثابت، پنجره‌های لولایی، پنجره‌های فرانسوی و درهای کشویی را توصیه می‌کنیم.

نگهداری

به پنجره‌ها و درهای خود رسیدگی کنید و به طور مرتب درزگیرها را بررسی کنید. با استفاده روزمره، ممکن است نیاز به تعویض آن‌ها در طول زمان وجود داشته باشد.

ما در تهران شیشه تلاش خستگی‌ناپذیری کرده‌ایم تا مجموعه راه‌حل‌های آکوستیک خود را بهبود بخشیم. که منجر به ایجاد سیستم‌های پیشرفته در و پنجره‌های ما شده است.

با کمک فناوری پیشرو در صنعت ما، می‌توانید انتقال صدا را بدون خدشه‌دار کردن طراحی یا زیبایی خانه خود کاهش دهید. در و پنجره‌های دوجداره ما به همان اندازه که کاربردی هستند، متنوع و زیبا هستند.

نتیجه‌گیری

آسایش و حریم خصوصی خانه خود را به خطر نیندازید. تعدادی از محصولات ما دارای بهترین رتبه در کلاس خود هستند و ما مطمئن هستیم که می‌توانیم به شما در یافتن راه‌حل‌های آکوستیک مناسب برای خانه‌تان کمک کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر، امروز با ما تماس بگیرید!