وبلاگ

شیشه سکوریت مغازه

شیشه سکوریت مغازه

آیا به دنبال راهی برای افزایش امنیت و زیبایی فروشگاه خود هستید؟ شیشه سکوریت مغازه، پاسخی ایده‌آل برای این نیاز شماست! این نوع شیشه که با نام‌های شیشه ضد ضربه یا شیشه لمینت نیز شناخته می‌شود، با برخورداری از استحکام و ایمنی بی‌نظیر، به گزینه‌ای محبوب برای صاحبان مغازه‌ها تبدیل شده است.

شیشه سکوریت گزینه‌ای ایده‌آل برای صاحبان مغازه‌ها است که به دنبال ارتقای امنیت، زیبایی و کارایی فروشگاه خود هستند. این نوع شیشه با برخورداری از ویژگی‌های منحصر به فرد، مزایای متعددی را برای کسب و کار شما به ارمغان می‌آورد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

انتخاب بهترین شیشه سکوریت مغازه

اگر صاحب یک مغازه یا املاک تجاری هستید، به بهترین نوع شیشه برای ویترین مغازه خود نیاز دارید. انتخاب نوع نامناسب شیشه هنگام نصب یا تعمیر ویترین مغازه شما، می‌تواند منجر به سرقت و در بدترین حالت، آسیب به کارکنان و مشتریان شما شود.

بنابراین، مهم است که نه تنها بدانید چه نوع شیشه‌ای را انتخاب کنید، بلکه دلیل انتخاب آن را نیز بدانید. بنابراین، امروز ما به بررسی دو نوع شیشه‌ای می‌پردازیم که برای داشتن یک ویترین مغازه امن، ضروری هستند.

چه نوع شیشه‌ای برای ویترین مغازه مناسب است؟

شیشه سکوریت برای مغازه

دو نوع شیشه سکوریت و شیشه لمینت تنها گزینه‌های قابل انتخاب شما هستند. انتخاب هر نوع شیشه‌ی دیگری، امنیت نمای مغازه شما و همچنین امنیت کارکنان و مشتریانتان را به خطر می‌اندازد. علاوه بر این، در برخی مناطق امنیت کمتری دارند، استفاده از این نوع شیشه‌های ایمنی الزام است.

شیشه‌های سکوریت و لمینت برای تمام ویترین‌های مغازه ضروری هستند. دلیل این امر آن است که در صورت شکستن، این شیشه‌ها تکه‌های بزرگ و خطرناکی ایجاد نمی‌کنند که به دیگران آسیب برسانند.

در حالیکه ممکن است خرید شیشه‌های ارزان‌تر برایتان جذاب باشد، اما برای ویترین مغازه خود همیشه باید شیشه لمینت یا سکوریت را انتخاب کنید.

شیشه سکوریت چیست؟

شیشه سکوریت یا “شیشه تمپرشده”، نوعی شیشه ایمنی است که برای افزایش استحکام و کاهش احتمال شکستن، تحت حرارت یا مواد شیمیایی قرار می‌گیرد. اگر در منطقه‌ای با سرقت یا خرابکاری زیاد فعالیت می‌کنید، نصب شیشه سکوریت را به شدت توصیه می‌کنیم.

ثبت سفارش شیشه سکوریت مغازه

مزایای شیشه سکوریت

  • مقاوم در برابر شوک‌های حرارتی
  • کاهش اشعه ماوراء بنفش (UV)
  • کاهش صدای بیرون
  • خش پذیری سطح کمتر: شیشه سکوریت در برابر خط و خش مقاوم است و به همین دلیل ظاهر خود را برای مدت طولانی حفظ می‌کند.
  • ارزان‌تر از شیشه‌های لمینت

آیا شیشه سکوریت خرد می‌شود؟

شیشه سکوریت ممکن است خرد شود. با این حال، در صورت خرد شدن، به تکه‌های کوچک و صاف تبدیل می‌شود. اگرچه شیشه سکوریت به گونه‌ای ساخته شده است که در برابر ضربه بسیار مقاوم باشد، اما در صورت ضربه شدید یا تغییر ناگهانی گرما که می‌تواند باعث شوک حرارتی شود، باز هم می‌شکند. با این حال، از آنجایی که تحت حرارت قرار گرفته است، احتمال وقوع شوک حرارتی بسیار کم است.

مزایای نمای مغازه با شیشه سکوریت

مزایای شیشه سکوریت مغازه

  • نگهداری آسان: از آنجایی که شیشه شفاف است، صاحبان مغازه به راحتی می‌توانند هر گونه کثیفی یا گرد و غباری را روی سطح آن مشاهده کنند. تمیز کردن آن بسیار آسان است زیرا بهترین وسایلی که می‌توان استفاده کرد، یک پارچه نخی تمیز و یک محلول تمیز کننده است.
  • مواد بادوام: شیشه سکوریت به جای اینکه شکننده باشد، محکم و بادوام است. به دلیل اینکه تحت شرایط خاصی تولید شده است، در برابر آسیب محافظت می‌شود. با چنین چیدمانی، سارقان قبل از ورود به ساختمان دچار تردید خواهند شد.
  • بصرفه از نظر انرژی: نور طبیعی زیادی می‌تواند بدون اینکه توسط نمای مغازه ساخته شده از شیشه سکوریت مسدود شود، وارد فضای شما شود. چنین چیدمانی همچنین فضای شما را در زمستان گرم نگه می‌دارد و هزینه سیستم‌های گرمایش مصنوعی را کاهش می‌دهد.
  • عایق حرارتی و صوتی: این شیشه می‌تواند به عنوان عایقی مناسب برای گرما و سرما عمل کند و به این ترتیب در صرفه‌جویی انرژی و کاهش هزینه‌های گرمایش و سرمایش مغازه شما نقش داشته باشد.

ما می‌توانیم شیشه سکوریت برای مغازه یا فروشگاه را برای شما نصب کنیم.

شیشه لمینت چیست؟

شیشه لمینت نوعی شیشه ایمنی است که از اتصال دو یا چند لایه شیشه با یک لایه پلاستیک ساخته می‌شود.

سفارش شیشه لمینت

مزایای شیشه لمینت

  • کاهش اشعه ماوراء بنفش (UV): برای کاهش شدت نور خیره‌کننده داخل ساختمان عالی است.
  • مناسب برای رستوران‌ها یا مکان‌هایی که نیاز به نورپردازی خاص دارند.
  • هنگام آسیب، همچنان یکپارچه باقی می‌ماند: لایه‌های پلاستیکی تکه‌های شیشه را در کنار هم نگه می‌دارند.
  • مقاومت بسیار بیشتر نسبت به شیشه‌های آنیل‌شده: نیاز به تعویض کمتری دارد.
  • ایمنی بیشتر: 4 برابر قوی‌تر از شیشه‌های آنیل‌شده
  • کاهش صدای بیرون: سر و صدای بیرون، مشتریان یا کارمندان را اذیت نخواهد کرد.

آیا شیشه لمینت خرد می‌شود؟

همانطورکه در بخش مزایا اشاره کردیم، لایه پلاستیکی به‌عنوان سدی بین دو ورق شیشه عمل می‌کند. و از خردشدن یا شکستن آن‌ها به قطعات کوچک جلوگیری می‌کند. به دلیل اینکه شیشه لمینت خرد نمی‌شود، دیگر نگران آسیب دیدن مشتریان یا کارمندان خود نخواهید بود.

نتیجه‌گیری

انواع شیشه سکوریت مغازه

در طی چند سال گذشته، تقاضا برای نمای مغازه با شیشه سکوریت به شدت افزایش یافته است. کل نمای بیرونی مغازه را با شیشه سکوریت می‌سازند که ظاهری زیبا به آن می‌بخشد. همچنین، این نوع نما از مغازه در برابر حملات خارجی محافظت می‌کند.

انتخاب پنجره‌های شیشه‌ای باید به گونه‌ای باشد که هم نمای داخلی و هم نمای بیرونی مغازه ظاهری زیبا داشته باشد. از آنجایی که ما سال‌هاست راه‌حل‌های طراحی نمای مغازه با شیشه سکوریت را ارائه می‌دهیم، رضایت بالایی را از جانب مشتریان خود کسب کرده‌ایم. محبوبیت بالای ما به خاطر کیفیت بالای شیشه‌های سکوریت است که به بهترین شکل نصب می‌شود.

جدول شیشه سکوریت مغازه

ویژگیتوضیحات
تعریفنوعی شیشه ایمنی که با حرارت یا مواد شیمیایی فرآوری شده و در برابر ضربه و شکستن بسیار مقاوم است.
نام‌های دیگرشیشه ضد ضربه، شیشه لمینت
مزایاافزایش امنیت مغازه در برابر سرقت و خرابکاری - کاهش احتمال آسیب به افراد در صورت شکستن شیشه - مقاومت در برابر شوک‌های حرارتی - کاهش اشعه ماوراء بنفش (UV) - کاهش صدای بیرون - خش پذیری سطح کمتر - نگهداری آسان - مواد بادوام - بصرفه از نظر انرژی - عایق حرارتی و صوتی
انواعشیشه سکوریت ساده - شیشه سکوریت رنگی - شیشه سکوریت رفلکس - شیشه سکوریت مات
نکات نگهداریاز شوینده‌های قوی و اسیدی استفاده نکنید. - از اشیاء تیز و برنده برای تمیز کردن شیشه استفاده نکنید. - به طور مرتب شیشه را با یک پارچه نرم و مرطوب تمیز کنید. - در صورت مشاهده هرگونه ترک یا شکستگی، فوراً شیشه را تعویض کنید.
قیمت تقریبیشیشه سکوریت ساده: 150,000 تا 300,000 تومان در متر مربع - شیشه سکوریت رنگی: 200,000 تا 400,000 تومان در متر مربع - شیشه سکوریت رفلکس: 250,000 تا 500,000 تومان در متر مربع - شیشه سکوریت مات: 300,000 تا 600,000 تومان در متر مربع
نکات مهماستفاده از شیشه سکوریت برای ویترین مغازه‌ها الزامی است. - نصب شیشه سکوریت باید توسط افراد متخصص انجام شود. - در هنگام خرید شیشه سکوریت، حتماً به ضخامت، نوع و برند آن توجه کنید. - از شیشه سکوریت دارای گارانتی استفاده کنید.

شرکت تهران شیشه، با داشتن بهترین متخصصان نصب شیشه‌های اضطراری در ایران، شیشه‌های ویترین مغازه شما را در کمترین زمان تعمیر می‌کند. کارشناسان ما مطمئن خواهند شد که توصیه‌های خود را به طور کامل برای شما شرح دهند.

بنابراین، حتما با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید. ما دهه‌ها تجربه و شبکه‌ای از متخصصان حرفه‌ای نصب شیشه را در اختیار داریم تا در مواقع نیاز به شما کمک کنیم.

پاسخ دهید

آدرس پست الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای اجباری مشخص شده اند *