وبلاگ

شیشه دوجداره دکوراتیو

شیشه دوجداره دکوراتیو

شیشه دوجداره دکوراتیو ترکیبی از زیبایی و کارایی است که به شما کمک می‌کند تا ضمن ارتقای ظاهری منزلتان، از مزایای عایق‌بندی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی نیز بهره‌مند شوید.

این نوع شیشه‌ها نوعی شیشه دوجداره هستند که با قرارگیری طرح‌ها و نقش‌های متنوع بین دو جداره شیشه، ظاهری چشم‌نواز به نمای داخلی و خارجی ساختمان می‌بخشند و در عین حال، عایق حرارتی و صوتی مناسبی نیز محسوب می‌شوند.

مزایای شیشه دوجداره دکوراتیو

تمام پنجره‌های دوجداره ما با شیشه‌های با کیفیت بالا ساخته شده‌اند که باعث بهبود مصرف انرژی و کاهش صدای مزاحم در خانه شما می‌شوند. بعد از اینکه جنس، مدل و رنگ پنجره‌های دوجداره یا کمفورت گلس جدید خود را انتخاب کردید، می‌توانید برای ایجاد ظاهری منحصر به فرد، از طرح‌های شیشه دوجداره دکوراتیو استفاده کنید.

مجموعه شیشه دوجداره دکوراتیو ما شامل شیشه‌های رنگی، مشجر و مات می‌شود. تمام این طرح‌ها قابل سفارش به صورت اختصاصی هستند تا با سلیقه شخصی شما مطابقت داشته باشند و ظاهری بی‌نقص به خانه شما ببخشند.

  • کاهش مصرف انرژی و صدای مزاحم: تمامی پنجره‌های ما با شیشه‌های دوجداره با کارایی بالا ارائه می‌شوند که باعث کاهش مصرف انرژی و صدای مزاحم شده و خانه شما را آرام و راحت نگه می‌دارد.
  • سبک‌های متنوع: ما انواع شیشه‌های تزئینی از جمله شیشه‌های رنگی، مشجر، حکاکی‌شده، طرح‌دار، مورب و مشبک را ارائه می‌دهیم که به شما امکان می‌دهد ظاهری منحصر به فرد به خانه خود ببخشید.
  • محصولات سفارشی: می‌توانید طرح‌های مورد نظر خود را ارائه دهید تا شیشه‌های دکوراتیو متناسب با سلیقه شما ساخته شود.
  • حفظ حریم خصوصی: بسیاری از شیشه‌های تزئینی ما ضمن عبور نور طبیعی، حریم خصوصی شما را نیز حفظ می‌کنند.

انواع شیشه دوجداره دکوراتیو

انواع شیشه دوجداره دکوراتیو

اگر تصمیم دارید شیشه‌های تزئینی را در پنجره‌های جدید خود به کار ببرید، می‌توانید از انواع مختلف طرح و سبک انتخاب کنید. در تهران شیشه، ما طرح‌ها و الگوهای متنوعی را برای مطابقت با هر نیازی ارائه می‌دهیم.

حتی می‌توانیم آن‌ها را به صورت سفارشی برای شما طراحی کنیم. گزینه‌های شیشه دکوراتیو ما عبارتند از:

شیشه‌های رنگی

شیشه‌های رنگی بسیار متنوع بوده و می‌توانند به سبک‌های سنتی و مدرن طراحی شوند. آن‌ها می‌توانند شامل انبوهی از رنگ ها، مانند سبز و آبی روشن، یا طرحی ملایم‌تر با رنگ‌های پاستلی باشند.

مهم نیست نیاز شما چیست، متخصصان شیشه‌بری ما قادر خواهند بود تا به زیبایی‌شناسی مورد نظر شما دست یابند. پنجره شیشه رنگی به‌عنوان نقطه کانونی در خانه شما عمل می‌کند و بر جذابیت و ارزش ملک شما می‌افزاید.

برای ساخت شیشه‌های رنگی، مخلوط‌های رنگی در هنگام ساخت شیشه به آن اضافه می‌شوند. سپس پنل‌های شیشه‌ای رنگی به اشکال دقیق مورد نیاز برای کل طرح یا تصویر بریده می‌شوند.

اگر به دنبال یک طرح سنتی شیشه رنگی هستید، می‌توانیم پنل‌ها را با قاب‌های سربی کنار هم قرار دهیم تا ظاهری قدیمی به آن‌ها بدهیم.

شیشه‌های طرح‌دار

اگر به دنبال پنجره جدیدی هستید که حریم شخصی و زیبایی را به طور همزمان داشته باشد، شیشه‌های طرح‌دار انتخابی عالی هستند. این طرح‌ها می‌توانند شامل چاپ‌های دیجیتال مدرن تا طرح‌های سنتی باشند که با هر سلیقه شخصی مطابقت پیدا می‌کنند.

ما می‌توانیم با توجه به میزان حریم شخصی که می‌خواهید، بهترین الگو را به شما پیشنهاد دهیم. زیرا برخی از آن‌ها مات‌تر از بقیه هستند.

شیشه‌های طرح‌دار با گرم کردن سطح شیشه ساخته می‌شوند تا بتوان آن‌ها را در الگوی مورد نظر دستکاری کرد. این طرح روی پنل شیشه‌ای چاپ می‌شود، بنابراین پنجره‌ها بافت سفارشی نیز به خود می‌گیرند.

شیشه دوجداره دکوراتیو طرح‌دار

شیشه‌های حکاکی‌شده

شیشه‌های حکاکی‌شده را می‌توان برای طرح‌های سفارشی خانه شما طراحی کرد. این طرح‌ها می‌توانند شامل طرح‌های گل، مربع‌های مدرن یا لوزی‌های ظریف باشند. گزینه‌های طراحی بی‌پایان هستند!

شیشه‌های حکاکی‌شده با تغییر سطح شیشه برای ایجاد جلوه‌ای تزئینی ساخته می‌شوند. برای دستیابی به سبک مورد نظر، می‌توان از روش‌های ماسه‌پاشی یا حکاکی با قالب استفاده کرد.

شیشه‌ها عمدتاً مات هستند، به طوری که طرح واقعی شفاف است. بنابراین، پنجره‌های شیشه‌ای حکاکی شده برای صاحبان خانه‌هایی که به دنبال حریم خصوصی بیشتری هستند ایده‌آل هستند، اما همچنان نور طبیعی را وارد خانه می‌کنند.

شیشه‌های مات

شیشه‌های مات معمولاً در پنجره‌های جلویی ساختمان و همچنین حمام‌ها به دلیل حفظ حریم خصوصی بالا استفاده می‌شوند. آن‌ها با توجه به میزان حریم خصوصی که ارائه می‌دهند، درجه‌بندی می‌شوند. بنابراین می‌توانید میزان شفافیت آن‌ها را انتخاب کنید.

مات‌ترین نوع آن به دلیل پراکنده‌شدن کامل نور، غیرقابل مشاهده است.

شیشه دوجداره دکوراتیو مات

شیشه‌های تراش‌خورده

شیشه‌های تراش‌خورده را می‌توان هم در پنجره‌ها و هم در درب‌ها استفاده کرد. این طرح‌ها می‌توانند برای هر پروژه منحصربه‌فرد باشند و به شما نهایت انعطاف‌پذیری را می‌دهند.

ما می‌توانیم نمونه‌هایی از طرح‌های موجود را به شما ارائه دهیم یا شما می‌توانید طرح خود را انتخاب کنید. سبک‌های محبوب پنجره‌های تراش‌خورده شامل اشکال لوزی، طرح‌های گلدار و… است.

شیشه‌های پنجره‌های تراش‌خورده با برش دادن شیشه‌ها در زاویه‌ای خاص برای ایجاد شیب در شیشه ساخته می‌شوند. این تکنیک انعطاف‌پذیر به این معنی است که به راحتی می‌توان آن را در هر طرحی تطبیق داد.

شیشه‌های مشبک

شیشه‌های مشبک معمولاً به دلیل زیبایی کلاسیک آن‌ها در املاک قدیمی یافت می‌شوند. آن‌ها را می‌توان در سبک‌های مختلفی از جمله لوزی، خطوط صاف یا اشکال شبکه‌ای طراحی کرد.

صرف نظر از سبکی که انتخاب می‌کنید، این شیشه‌ها لمسی تزئینی به هر پنجره جدیدی می‌افزایند. شما حتی می‌توانید بخش‌های رنگی را برای افزودن شکوهی منحصر به فرد، در آن‌ها بگنجانید.

شیشه‌های مشبک با اتصال تعدادی بخش شیشه‌ای با پنل‌های مشبک ساخته می‌شوند. اندازه و عرض سرب را می‌توان مطابق با سلیقه شخصی شما تنظیم کرد.

از آنجایی که شیشه‌های مشبک معمولاً مات نیستند، نور طبیعی زیادی را برای فضایی روشن و مطبوع به داخل خانه شما وارد می‌کنند. اگر به دنبال شیشه‌های مشبک هستید که همچنان حریم خصوصی را حفظ کنند، می‌توانیم برای بهترین نتیجه، از بخش‌های شیشه‌ای مات استفاده کنیم.

زیبایی شیشه دوجداره دکوراتیو

شیشه دوجداره دکوراتیو، انتخابی ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال تلفیق زیبایی و کارایی در منزل خود هستند. با استفاده از این نوع شیشه‌ها می‌توانید ضمن ارتقای ظاهری منزلتان، از مزایای عایق‌بندی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی نیز بهره‌مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شیشه‌های دوجداره دکوراتیو و قیمت آن‌ها می‌توانید به وب‌سایت‌ تخصصی تهران شیشه مراجعه کنید یا با کارشناسان این حوزه مشورت نمایید.

پاسخ دهید

آدرس پست الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای اجباری مشخص شده اند *