وبلاگ

طراحی حمام شما با انواع کابین دوش

انواع کابین دوش
انتخاب انواع کابین دوش برای حمام شما فراتر از یک تصمیم ساده است! حمام یکی از مهمترین بخش‌های خانه است و نباید به هیچ جزئیاتی بی‌توجهی کرد.
اگر به دنبال راه‌های آسانی برای جذاب‌تر کردن طراحی حمام خود هستید، دیگر به دنبال جایی نگردید. مجموعه تهران شیشه طیف گسترده‌ای از شیشه‌های کابین‌ دوش قابل تنظیم را ارائه می‌دهد که با ظرافت و کیفیت بالا، زیبایی حمام شما را دوچندان می‌کنند.

ارتقاء فضای حمام شما با انواع کابین دوش

قاب تمام مشکی

بادوام، پیچیده و همیشه مد. قاب تمام مشکی برای کابین‌های دوش شما ترندی است که هرگز از مد نمی‌افتد.
قاب‌های مشکی را انتخاب کنید و ببینید که چگونه دوش شما از یک ضرورت ساده به یک عنصر طراحی مجلل تبدیل می‌شود که ظاهر حمام شما را کامل می‌کند.

کابین دوشکابین‌های بدون قاب از کف تا سقف

کابین‌های دوش بدون قاب راهی ساده برای ایجاد فضایی مجلل و آرام در حمام شما بدون صرف هزینه زیاد است.  این کابین‌ها که با شیشه ایمنی ۱۰ میلی متری برای استحکام برتر ساخته شده اند، به همان اندازه بادوام و زیبا هستند و حس لوکس بودن آرامی را به هر خانه مدرنی می‌بخشند.

شیشه لمینت

کابین‌های دوش شیشه لمینت که به عنوان لایه‌ای اضافی از حریم خصوصی عمل می‌کنند، بافت و عنصری از شخصی‌سازی را به حمام شما اضافه می‌کنند.
شیشه لمینت تهران شیشه را می‌توان برای اطمینان از حریم خصوصی کامل روی پنل‌های خاصی استفاده کرد، در حالیکه همچنان اجازه می‌دهد نور طبیعی کافی وارد دوش شما شود. با ترکیب این شیشه با رنگ‌های قاب تزئینی، می‌توانید به راحتی طراحی حمام خود را ارتقا دهید.

درب‌های کشویی

برای داشتن فضایی کم جا، مدرن و کاربردی – درب دوش کشویی نه تنها کاربردی است، بلکه شیک هم به نظر می‌رسد!
چهار نوع چیدمان برای درب‌های کشویی وجود دارد که شامل غلتک‌های قابل تنظیم و با عملکرد بالا برای کارکرد بی‌صدا می‌باشد. همچنین، چیدمان‌های قابل تنظیم، به شما این امکان را می‌دهد که تعداد پنل‌های ثابت و متحرک را متناسب با نیازهای خود کنترل کنید.

درب‌های لولایی/محوری

از طرف دیگر، اگر فضای بیشتری در اختیار دارید، مجموعه درب‌های لولایی و محوری، بدون توجه به چیدمان شما راه‌حلی را ارائه می‌دهد! فرقی نمی‌کند با یک مستر حمام بزرگ کار کنید یا یک حمام خانوادگی با ترکیب دوش و وان، طراحی می‌تواند متناسب با نیازهای منحصر به فرد شما ساخته شود.

یراق‌آلات باکیفیت، قلب تپنده کابین دوش شما

درست است که ظاهر و طراحی کابین دوش در زیبایی حمام شما نقش اساسی دارد، اما نباید از اهمیت یراق‌آلات آن غافل شد. یراق آلات کابین دوش، وظیفه هدایت، کنترل و اتصال بخش‌های مختلف کابین را بر عهده دارند و نقش مهمی در عملکرد روان و بی‌صدا و همچنین طول عمر آن ایفا می‌کنند.
تهران شیشه با درک این اهمیت، علاوه‌بر ارائه شیشه‌های باکیفیت و زیبا، به ارائه یراق‌آلات کابین دوش نیز می‌پردازد. ما در تهران شیشه از بهترین یراق آلات موجود در بازار، اعم از دستگیره، لولا، ریل و اتصالات، استفاده می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که کابین دوش شما سال‌ها بدون هیچ مشکلی کار خواهد کرد.