شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

تهران شیشه ارائه دهنده شیشه خم سکوریت

شیشه‌های خم سکوریت تهران شیشهشیشه خم سکوریت از طریق گرم کردن با استفاده از حرارت، خم شدن با ابزارهای اتوماتیک و خنک کننده سریع دست می آید، که علاوه بر خم شدن شیشه منجر به تولید شیشه سکوریت و افزایش قابل توجه قدرت مکانیکی و شکستگی احتمالی در دانه‌های کوچک می‌شود و بدین ترتیب آن را به یک شیشه خم ایمنی تبدیل می‌کند. امکان تهیه نمونه‌های کوچک جهت بررسی و تست شوک حرارتی، شکست، و… نیز فراهم است.

شیشه خمیده سکوریت راه‌پلهاین امکان برای شما فراهم است تا انواع شیشه‌های خم در شکل های مختلف و اندازه‌های مختلف برای استفاده‌های صنعتی یا ساختمانی تهیه و مورد استفاده قرار دهید. این شیشه‌ها در نرده‌های شیشه‌ای، پارتیشن‌های شیشه‌ای، نمای ساختمان‌ها، کابین‌های حمام، دیواره استخرها و همچنین هودهای آشپزخانه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استحکام مکانیکی بالا به‌دست آمده از طریق خنک‌کننده به ما این امکان را می‌دهد تا قطعات شیشه سکوریت را با سوراخ، برش و لبه سنگ خورده ارائه نماییم. دقت این کوره‌های خم ما را قادر می‌سازد شیشه‌های مناسب جهت پروژه‌های شما را به‌صورت خمیده و لمینت‌شده با لبه‌های با کیفیت بالا ارائه نماییم.

قیمت این شیشه

شیشه خمیده سکوریت اتومبیل و کلاه کاسکتبا توجه به اینکه این شیشه تمام ویژگی‌های خاص شیشه را دارد، برای محاسبه قیمت آن لازم است به پارامترهای:

  • ابعاد شیشه
  • ضخامت شیشه
  • شعاع خم

توجه کرد.

فرآیند تولید شیشه خم سکوریت

تولید شیشه خم سکوریتشیشه خم سکوریت در دو مرحله تولید می‌شود:

1. خم کردن

در این مرحله، شیشه تخت با استفاده از حرارت و روش‌های مختلف خم مانند خمش قالبی، خمش با استفاده از غلتک و یا خمش با استفاده از فشار هوا به شکل دلخواه در می‌آید.

2. سکوریت کردن

پس از خم شدن، شیشه در کوره‌های مخصوص تا دمای حدود 650 درجه سانتی‌گراد گرم و سپس به سرعت سرد می‌شود. این فرآیند باعث ایجاد تنش‌های فشاری در سطح شیشه و تنش‌های کششی در هسته آن می‌شود که استحکام و مقاومت شیشه را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

مزایای شیشه خم سکوریت

مزایای شیشه خمیده سکوریتشیشه خم سکوریت نسبت به شیشه‌های تخت معمولی و خم نشده، از مزایای متعددی برخوردار است که عبارتند از:

  • استحکام و ایمنی بالا: این شیشه‌ها در برابر ضربه، شوک و فشار بسیار مقاوم بوده و در صورت شکستن به قطعات ریز و بی‌خطر تبدیل می‌شوند.
  • ظاهری زیبا و منحصر به فرد: شیشه‌های خم سکوریت به دلیل شکل منحنی، جلوه‌ای زیبا و مدرن به فضا می‌بخشند و می‌توان از آنها برای ایجاد طرح‌های متنوع و خلاقانه در معماری و دکوراسیون داخلی استفاده کرد.
  • تنوع در ابعاد و اشکال: این شیشه‌ها در ابعاد و اشکال مختلف قابل تولید بوده و می‌توان آنها را متناسب با نیاز و سلیقه مشتریان سفارش داد.
  • کاربردهای متنوع: شیشه خم سکوریت در صنایع مختلف از جمله ساختمان، دکوراسیون داخلی، خودرو، لوازم خانگی و … کاربرد دارد.

کاربردهای شیشه خم سکوریت

راه‌پله با شیشه خمیده سکوریتاز جمله کاربردهای رایج شیشه خم سکوریت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمای ساختمان: استفاده از شیشه خم سکوریت در نمای ساختمان‌ها، علاوه بر زیبایی ظاهری، به افزایش مقاومت نما در برابر عوامل جوی مانند باد و باران نیز کمک می‌کند.
  • ویترین مغازه: استفاده از این شیشه‌ها در ویترین مغازه‌ها، به جذابیت و جلب توجه مشتریان کمک می‌کند.
  • دکوراسیون داخلی: از شیشه خم سکوریت می‌توان برای ساخت انواع پارتیشن، درب، قفسه، میز، آینه و … استفاده کرد.
  • خودرو: شیشه‌های جانبی و عقب برخی از خودروها از نوع خم سکوریت هستند.
  • لوازم خانگی: از این شیشه‌ها در ساخت درب فر، اجاق گاز و … استفاده می‌شود.
دسامبر 6, 2019

پاسخ دهید

آدرس پست الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای اجباری مشخص شده اند *